Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Konfigurovatelná vestavná foto/videopast se záznamem dat a samočinnou adaptací na okolí
Výborný, Filip ; Šimek, Václav (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
V diplomové práci je popsán návrh a konstrukce prototypu vestavné fotopasti s podporou natáčení videa a nočního vidění, jež je schopná se přizpůsobit změnám svého okolí. Zařízení je založeno na platformě Raspberry Pi a je konfigurovatelné přes dotykovou obrazovku s uživatelsky přívětivým grafickým rozhraním. Pro přehlednou správu záznamů bylo vytvořeno webové rozhraní ve frameworku Ruby on Rails. Fotopast byla zkonstruována a úspěšně otestována v reálných podmínkách. V práci jsou také uvedeny typické oblasti aplikace fotopastí a požadavky pro jejich realizaci.
Digitální bezdrátový přenos zvukového signálu
Juráň, Jeroným ; Hrabina, Jan (oponent) ; Szabó, Zoltán (vedoucí práce)
Dokument popisuje realizaci vývojových desek určených k vývoji aplikací pro bezdrátový přenos audio signálu pomocí WiSA kompatibilních modulů. Popisuje možnosti standardu WiSA, navržená schémata vývojových desek vysílače a přijímače a externích desek AD a DA převodníků. Dále shrnuje návrh desek plošných spojů zmíněných obvodů. Výsledky jsou na závěr demonstrovány pomocí fotodokumentace. Další část se zabývá návrhem knihovny obsluhující grafický řadič FTDI FT800 (a kompatibilních variant) a knihovny pro ukládání dat do FLASH paměti. Dále je popsána typická struktura aplikace využívající tento řadič včetně dotykového ovládání. Práce na závěr demonstruje dosažené výsledky a možnosti grafického řadiče na ukázkové aplikaci.
Návrh zobrazení palubních systémů letounu
Komárek, Jakub ; Vlk, Jan (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Práce se zaobírá návrhem a implementací moderního avionického systému do kokpitu civilního letounu Boeing 737 MAX. Konkrétně se jedná o reimplementaci nadhlavového panelu do digitální podoby včetně ovládacích prvků, které jsou primárně ovládány dotykem. Implementace byla zhotovena jako prototyp napojený na simulátor X-Plane 11. Tento prototyp byl následně uživatelsky testován a poznatky z testování jsou shrnuty v závěru práce.
Rozšiřující modul s barevným LCD displejem pro platformu FITkit
Michal, Pavel ; Vašíček, Zdeněk (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Cílem práce bylo vytvoření modulu s barevným LCD displejem pro platformu FITkit a jeho řadičem ve VHDL. Modul umožnuje využít všechny obrazové režimy použitého displeje a zobrazování obrazových dat z mikrokontroléru, počítače i FPGA. Práce se také zabývá rezistivním dotykovým ovládáním displeje.
Letecká hra pro Android
Šabata, David ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vývojem letecké hry pro platformu Android. Nejdříve budou popsány možnosti nativního vývoje a vývoje s využitím knihovny Libgdx. Dále budou vysvětleny principy, které se uplatňují při letu skutečného letadla, a jejich zjednodušené použití v leteckých hrách. Práce také shrne současné trendy v ovládání leteckých her na mobilních zařízeních a navrhne novou metodu založenou na dotykovém ovládání. S využitím tohoto ovládání bude navržena a implementována letecká hra. V závěru bude popsán proces testování a publikování, stejně jako možnosti dalšího vývoje této hry.
Hra pro více hráčů s využitím HTML5
Jahoda, Vojtěch ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce zkoumá možnosti HTML5 v oblasti vytváření her pro více hráčů hratelných po síti bez použití dodatečných zásuvných modulů prohlížeče. Cílem bylo vtvořit lokálně i po sítí hratelnou hru FuryLights, a tím ověřit, nakolik je tato technologie připravena na použití v praxi. A zda, případně s jakými obtížemi, ji skutečně bude možno provozovat na zařízeních, které by měly oficiálně HTML5 podporovat.
Návrh zobrazení palubních systémů letounu
Komárek, Jakub ; Vlk, Jan (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Práce se zaobírá návrhem a implementací moderního avionického systému do kokpitu civilního letounu Boeing 737 MAX. Konkrétně se jedná o reimplementaci nadhlavového panelu do digitální podoby včetně ovládacích prvků, které jsou primárně ovládány dotykem. Implementace byla zhotovena jako prototyp napojený na simulátor X-Plane 11. Tento prototyp byl následně uživatelsky testován a poznatky z testování jsou shrnuty v závěru práce.
Digitální bezdrátový přenos zvukového signálu
Juráň, Jeroným ; Hrabina, Jan (oponent) ; Szabó, Zoltán (vedoucí práce)
Dokument popisuje realizaci vývojových desek určených k vývoji aplikací pro bezdrátový přenos audio signálu pomocí WiSA kompatibilních modulů. Popisuje možnosti standardu WiSA, navržená schémata vývojových desek vysílače a přijímače a externích desek AD a DA převodníků. Dále shrnuje návrh desek plošných spojů zmíněných obvodů. Výsledky jsou na závěr demonstrovány pomocí fotodokumentace. Další část se zabývá návrhem knihovny obsluhující grafický řadič FTDI FT800 (a kompatibilních variant) a knihovny pro ukládání dat do FLASH paměti. Dále je popsána typická struktura aplikace využívající tento řadič včetně dotykového ovládání. Práce na závěr demonstruje dosažené výsledky a možnosti grafického řadiče na ukázkové aplikaci.
Rozšiřující modul s barevným LCD displejem pro platformu FITkit
Michal, Pavel ; Vašíček, Zdeněk (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Cílem práce bylo vytvoření modulu s barevným LCD displejem pro platformu FITkit a jeho řadičem ve VHDL. Modul umožnuje využít všechny obrazové režimy použitého displeje a zobrazování obrazových dat z mikrokontroléru, počítače i FPGA. Práce se také zabývá rezistivním dotykovým ovládáním displeje.
Letecká hra pro Android
Šabata, David ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vývojem letecké hry pro platformu Android. Nejdříve budou popsány možnosti nativního vývoje a vývoje s využitím knihovny Libgdx. Dále budou vysvětleny principy, které se uplatňují při letu skutečného letadla, a jejich zjednodušené použití v leteckých hrách. Práce také shrne současné trendy v ovládání leteckých her na mobilních zařízeních a navrhne novou metodu založenou na dotykovém ovládání. S využitím tohoto ovládání bude navržena a implementována letecká hra. V závěru bude popsán proces testování a publikování, stejně jako možnosti dalšího vývoje této hry.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.